Sveiki.
Taigi norėčiau pasidalinti savo gyvenimo patirtimi apie AMG nedidelį, bet galingą performance tobulinimą.
Modelis: Mercedes Benz W211 E55 AMG
Variklis: 5,4 V8 turbokompressor
Orginaliai apie 400 AG
Šiuo metu padaryta apie 650 AG
Ateityje arkliukai tik daugės..
Atlikti darbai:
1. Kolektorių keitimas iš orginalių į MBH headers ir mid pipes. (ateityje bus daromas X formos tiesus išmetimas)
2. "Turbocharger split cooling." Atskirtas kompresoriaus aušinimas nuo variklio, įdėtas galingesnis cirkuliacinis aušinimo skysčio siurblys. (padaryta tam, kad kompresorius gautų daugiau šalto oro iš interkūlerio ir taip neprarastų galios ilgesniuose važiavimuose pilnu pajėgumu.)
3. Pakeistas alkūninio veleno skriemulys į našesnį, tam kad nepraslystų diržas, taip pat sudėtas galingesnis kompresoriaus diržo įtempėjas, įdėtas papildomas parazitinis guolis, kad apgaubtų didesnį kompresoriaus skiremulio plotą.
Ateityje bus daromas papildomas tobulinimas, droselio sklendės ertmės didinimas.
Dabar šio žvėriuko galingumas pagal visus atliktus darbus nuo pat pradžių turėtų siekti +- 650AG
Ačiū už dėmesį, tikiuosi patiko. Ateityje bus ir daugiau tokių projektėlių, nes jau dabar jų laukia kieme.