Jump to content

Jurgis_Rublis

Nariai
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Jurgis_Rublis last won the day on July 11 2020

Jurgis_Rublis had the most liked content!

Reputation

10 Neutralu

2 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sveiki. Taigi norėčiau pasidalinti savo gyvenimo patirtimi apie AMG nedidelį, bet galingą performance tobulinimą. Modelis: Mercedes Benz W211 E55 AMG Variklis: 5,4 V8 turbokompressor Orginaliai apie 400 AG Šiuo metu padaryta apie 650 AG Ateityje arkliukai tik daugės.. Atlikti darbai: 1. Kolektorių keitimas iš orginalių į MBH headers ir mid pipes. (ateityje bus daromas X formos tiesus išmetimas) 2. "Turbocharger split cooling." Atskirtas kompresoriaus aušinimas nuo variklio, įdėtas galingesnis cirkuliacinis aušinimo skysčio siurblys. (padaryta tam, kad kompresorius gautų daugiau šalto oro iš interkūlerio ir taip neprarastų galios ilgesniuose važiavimuose pilnu pajėgumu.) 3. Pakeistas alkūninio veleno skriemulys į našesnį, tam kad nepraslystų diržas, taip pat sudėtas galingesnis kompresoriaus diržo įtempėjas, įdėtas papildomas parazitinis guolis, kad apgaubtų didesnį kompresoriaus skiremulio plotą. Ateityje bus daromas papildomas tobulinimas, droselio sklendės ertmės didinimas. Dabar šio žvėriuko galingumas pagal visus atliktus darbus nuo pat pradžių turėtų siekti +- 650AG Ačiū už dėmesį, tikiuosi patiko. Ateityje bus ir daugiau tokių projektėlių, nes jau dabar jų laukia kieme.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and our Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.