Jurgis_Rublis 9 Posted July 11, 2020 Share Posted July 11, 2020 (edited) Sveiki. Taigi norėčiau pasidalinti savo gyvenimo patirtimi apie AMG nedidelį, bet galingą performance tobulinimą. Modelis: Mercedes Benz W211 E55 AMG Variklis: 5,4 V8 turbokompressor Orginaliai apie 400 AG Šiuo metu padaryta apie 650 AG Ateityje arkliukai tik daugės.. Atlikti darbai: 1. Kolektorių keitimas iš orginalių į MBH headers ir mid pipes. (ateityje bus daromas X formos tiesus išmetimas) 2. "Turbocharger split cooling." Atskirtas kompresoriaus aušinimas nuo variklio, įdėtas galingesnis cirkuliacinis aušinimo skysčio siurblys. (padaryta tam, kad kompresorius gautų daugiau šalto oro iš interkūlerio ir taip neprarastų galios ilgesniuose važiavimuose pilnu pajėgumu.) 3. Pakeistas alkūninio veleno skriemulys į našesnį, tam kad nepraslystų diržas, taip pat sudėtas galingesnis kompresoriaus diržo įtempėjas, įdėtas papildomas parazitinis guolis, kad apgaubtų didesnį kompresoriaus skiremulio plotą. Ateityje bus daromas papildomas tobulinimas, droselio sklendės ertmės didinimas. Dabar šio žvėriuko galingumas pagal visus atliktus darbus nuo pat pradžių turėtų siekti +- 650AG Ačiū už dėmesį, tikiuosi patiko. Ateityje bus ir daugiau tokių projektėlių, nes jau dabar jų laukia kieme. Edited November 6, 2020 by Jurgis_Rublis Gramatinės klaidos. 2 5 Quote Link to post Share on other sites
Antanas Girgilas 0 Posted July 11, 2020 Share Posted July 11, 2020 Metu Mechanikas! Quote Link to post Share on other sites
TheHuPyOne 156 Posted February 5 Share Posted February 5 updates? Quote Link to post Share on other sites
Dofas 333 Posted February 5 Share Posted February 5 2 hours ago, TheHuPyOne said: updates? Daba jau ECRP nebe mechanikas, o PD :Ddd Quote Link to post Share on other sites
TheHuPyOne 156 Posted February 5 Share Posted February 5 3 hours ago, Dofas said: Daba jau ECRP nebe mechanikas, o PD :Ddd tai vistiek IRL butu idomu update pamatyt ar padare ka nors 1 1 2 Quote Link to post Share on other sites