Kes Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Kaip sukurti teisingą klaidos/problemos nusiskundimą? Įsitikinkite, kad problema/klaida dar nebuvo pranešta naudojant paieškos funkciją Įtraukite visą reikalingą informaciją, kad galėtumėte greičiau sekti problemą/klaidą, pavyzdžiui, datą ir laiką, kaip ją atkartoti. Jei pranešate apie problemą/klaidą su transporto priemone, nurodykite transporto priemonės modelį ir numerius. Administratoriai patvirtins, užrakins ir archyvuos atitinkamas skiltis. Nusiskundimai, kurie neatitiks reikiamo formato, nebus peržiūrėti ir bus ištrinti! Išspręstos ar atmestos problemos/klaidos bus perkeltos į atitinkamą skyrių. Formatas : Quote Data ir laikas : Veikėjo vardas : Problema/Klaida, apie kurią pranešate : Tikėtinas elgesys : Įrodymai, kaip tai atkartoti : Transporto priemonės numeriai* : * Būtina tik tada, jeigu problema/klaida yra susijusi su jūsų transporto priemonę. Link to comment Share on other sites More sharing options...