Jump to content
Kes

Klaidų/Problemų Nusiskundimo Formatas

Recommended Posts

Kaip sukurti teisingą klaidos/problemos nusiskundimą?

  1. Įsitikinkite, kad problema/klaida dar nebuvo pranešta naudojant paieškos funkciją
  2. Įtraukite visą reikalingą informaciją, kad galėtumėte greičiau sekti problemą/klaidą, pavyzdžiui, datą ir laiką, kaip ją atkartoti.

  3. Jei pranešate apie problemą/klaidą su transporto priemone, nurodykite transporto priemonės modelį ir numerius.

  4. Administratoriai patvirtins, užrakins ir archyvuos atitinkamas skiltis.

  5. Nusiskundimai, kurie neatitiks reikiamo formato, nebus peržiūrėti ir bus ištrinti!

Išspręstos ar atmestos problemos/klaidos bus perkeltos į atitinkamą skyrių.

Formatas :

Quote

Data ir laikas :

Veikėjo vardas :

Problema/Klaida, apie kurią pranešate :

Tikėtinas elgesys :

Įrodymai, kaip tai atkartoti :

Transporto priemonės numeriai* :

* Būtina tik tada, jeigu problema/klaida yra susijusi su jūsų transporto priemonę.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and our Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.